mnk.
Love Faris *_____*
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:49, 21 Kwi 2009 Temat postu: REGULAMIN. |
|
|
1.Admin ma zawszę racje.
2.Jak jej nie ma patrz punkt 1.
3.Posty
a) zabrania się:
- reklamowania innych for.
- nadużywania brzydkich słówek czyt. wulgaryzmów.
- pisania nie na temat (spam i offtopy będą kasowane i karane ostrzeżeniami).
- pisania krótkich postów tzw. jednolinijkowców składających się z 3 wyrazów lub z samej emotki.Będzie to traktowane jak nabijanie postów i będzie kasowane.Jeśli sytuacja się powtórzy kilka razy,będzie ostrzeżenie (3 ostrzeżenia i ban).
- pisania z ciągle włączonym CAPS LOCKIEM,oraz nie można pisać niezrozumiałym językiem dla innych (czyt.PoKeMoN i Traffka oraz jush,shukam etc).
- atakowania innych użytkowników bądź wyśmiewania się z nich z jakiegokolwiek powodu.Jeśli coś ci nie pasuje to jest PW.
- pisania postów jednym pod drugim,posty takie będą kasowane (bądź treść doklejona do poprzedniej wiadomości).Jeśli sytuacja będzie się powtarzać grozi to ostrzeżeniem.
- kłótni na forum z jakichkolwiek powodów,od wymieniania poglądów jest PW.
b) należy:
- pisać poprawną polszczyzną czyli bez błędów ortograficznych z kropkami na zakończenie zdania (uwzględnia się braki przecinków,bo każdy może go zgubić).Jeśli ktoś na forum ma problemy to są przeglądarki {Mozilla,Opera czy coś innego},które podkreślają błędy,więc używajcie tego,by nie psuć nam oczu.
- wypowiadać się kulturalnie oraz na temat (od tego są różne fora i tematy,każdy znajdzie coś dla siebie).
4.Tematy
a) zabrania się:
- zakładania tematów o podobnej lub takiej samej tematyce (nie róbmy z forum śmietnika).
- zakładania tematów w działach do tego nie przeznaczonych (np.Zdjęcia w dziale Teksty piosenek).
b) należy:
- dobrze pomyśleć przed założeniem tematu.
- sprawdzić czy czasem taki temat nie istnieje (na razie jest mało tematów więc poszukać na stronie,gdy ich przybędzie użyj opcji SZUKAJ).
- w razie wątpliwości spytać jednego z administratorów bądź moderatorów jeżeli takowych znajdziemy.
5.Avatary,podpisy i konta użytkowników.
a) zabrania się:
- umieszczania w podpisach bądź avatarach treści pornograficznych lub uważanych za obraźliwe.
- umieszczania podpisów lub avatarów większych niż pozwala na to forum (tzn. avatary 130x170 pikseli,podpisy 200x700 pikseli)
- wulgarnych,obraźliwych lub o treści niemoralnej nicków.
b) należy:
- w razie problemów skorzystać z forumowego FAQ.
- w razie dalszych problemów skontaktować się z administratorami.
6.Jest możliwość zmiany nicku.Jeśli nie jest się zadowolonym,jest możliwość zmienienia go raz na 3 miesiące.Może zdarzyć się również,że ktoś się pomyli (literówka) więc pisze PW do administratora o skorygowania błędu i tyczy się to tylko literówek.Tak czy owak ta osoba ma możliwość również całkowitego zmienienia nicku raz na 3 miesiące.
7.Zabrania się kopiowania jakichkolwiek rzeczy stworzonych przez użytkownika bez zgody właściciela.
8.Rangę specjalną może dostać użytkownik,który ma powyżej 500 postów.
OGÓLNIki:
- Konta nieaktywne,te z których nikt nie wypowiadał się przez dłuższy czas i te które nie będą mieć napisanych co najmniej 20 postów zostaną skasowane.Na aktywację i napisanie postów jest jeden miesiąc,zaś na brak wypowiedzi przez dłuższy czas dwa miesiące.
- W razie problemów korzystać z FAQ,skontaktować się z administratorami przez PW bądź zadać pytanie w wyznaczonym miejscu (jeśli nurtują Was jakieś pytania,kierujcie je do Punktu Informacyjnego)
- wszelakiej maści skargi i zażalenia proszę umieszczać w dziale Punkt Skarg i Zażaleń.
- Forum rządzą Administratorzy i Moderatorzy (których na razie nie ma).Obowiązkiem forumowiczów jest stosowanie się do ich zaleceń i postanowień.
- Użytkownicy mogą pisać tylko kolorem czarnym,wszystkie inne są wyłącznie dla administratorów i moderatorów,szczególnie kolor zielony,czerwony oraz żółty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mnk. dnia Wto 21:15, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|